Her Yaş İçin Boyama Kitabı | Esrarengiz Bahce


Bu post bütün gün evde sıkılanlar,akşam işten yorgun gelip günün stresini atmak isteyenler için :)

Tüm kitapçılarda çok satanlar listesinde olan "Esrarengiz Bahce" den bahsetmek istiyorum size.Boyama kitabı deyip gecmemek lazım başlayan herkesde bağımlık yapıyor :) İçinde hayal dünyanızla bütünleştireceğiniz bir çok desen var.Boyadıktan sonra beğendiğiniz desenleri renkli çerçevelerin içine koyup duvarlarınızı süsleyebilirsiniz :)

Hem hobi arayışı içinde olanlar hemde keyifli vakit geçirmek isteyenler Johanna Basford - Esrarengiz Bahçe boyama kitabını mutlaka keşfetmeli :)

Keyifli Boyamalar :))

7 yorum:

  1. Ayy bunu hemem edinmeliyiiim çok severim ben boyamayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle boyamayi seviyosan cok eglenceli :)

      Sil
  2. bende severek boyuyorum stres atmak için birebir . blogunu keşif etkinliğinde buldum ve takibe aldım bende beklerim sevgiler :)
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin :) bende ugruyorum hemen bloguna :)

      Sil
  3. Sürekli karşıma çıkıyor alıp boyamam lazım sanırım :) Benim bloguma da beklerim :))

    http://lifeofnil.blogspot.com.tr/


    YanıtlaSil
  4. Bende heryerde görüp almıştım :)))

    YanıtlaSil
  5. Selamlar. Sizi henüz açılan Moda Blogları Platformuna davet ediyoruz, blogunuzu eklemek istemezmisiniz? Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya eklenmiş olan blogları inceleyebilirsiniz. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

    YanıtlaSil