Evlilik | Gelin Babetlerim


Her gelin 10 cmlik topukların üstünde yürümek zorunda degil özellikle benim gibi günlük hayatında topuklu ayakkabılarla hiç arası yoksa :) Son zamanlarda bu gelenekte tarih oldu gibi zaten,coğu gelin kendi düğününde gönlünce oynayabilmek için o şık topuklusunu bir kenara atıp babetini yada spor ayakkabısını geçiriyor ayağına :)

Ben biraz erken davrandım sadece ilk çıkışta topuklumu giydim sonra hemen koştum babetlerime.Düğün boyunca inanılmaz rahat ettim ayaklarım şişmeden hoplaya zıplaya oynadım bütün gece :)


Gelin babetlerimi arkadasım benim icin özel hazırladı.O kadar cok begedimki hala bakıp bakıp duruyorum :) unutmadan sizde insagramdan @cigdemayakkabi yazarak en özel gününüz için kendinize özel ayakkabi yaptirabilirsiniz :)

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Esracıım ne güzel babetlerin öyleee çok tatlılarr.ayrıca mutluluklar Allah bir yastıkta kocatsın:) (böyle diyorlardı di mi doğru dedim )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm :)) Amin Allah hepimizin gönlüne göre versin:)

      Sil
  2. Babetler harika olmuş :) Seneye bende evlilik hazırlıkları içinde olacağım Allah nasip ederse , çok güzel bir fikir yazdım bunu bir kenara :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,daha güzelleri senin olsun inşallah :)

      Sil
  3. Ne kadar şirin görünüyorlar öyle :) rahat olmak daha önemli tabi. seplali.blogspot.com sayfama beklerim bende. Sevgiler

    YanıtlaSil