Sivilce Düşmanı-SUDOCREM



Çok fazla sivilce problemim olmamasına rağmen evlilik öncesi stresten olduğunu düşündüğüm sivilceler için arayış içine girdim.Sudocremle tanışmam instagram sayesinde oldu.Sivilcelere çok iyi geldiğini duyunca hemen araştırmalara başladım.Bloglarda okuduğum güzel yorumlardan sonra hemen aldım tabiki :)
Sudocrem aslında eczanelerde satılan bebek bakım kremi.Pişik ve kızarıkların giderilmesinde kullanılıyor.Bebeklerdeki faydasını bilemem ama sivilce ve kızarıklar için birebir.Düzenli olarak kullandığınızda hem sivilcelerinizi geçiriyor hemde yüzünüze aydınlık,yumuşak bir his veriyor.Ayrıca hassas bir cildiniz varsa epilasyon,ağda gibi işlemlerden sonra tahriş olan cildinize uyguladığınızda kızarıklığıda yok ediyor.

9 yorum:

  1. Cok etkili gercekten sivilcelere sudocrem.blogunda izleyici butonu yok blog ayarlarından yerlesim ve gadget ekle yaparsanız izleyici sekmesini bulursunuz.ve takip edebilirim tekrar ;)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm gfc gageti ekle daha kolay takibe alalım seni bende bekleri blğuma esen kal!!

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba esracım blogumda çekiliş yapıyorum katılırsan mutlu çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Blogunu takibe aldım benim kişisel bakım ve makyaj bloguma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) bende takibe aldim blogunuzu :)

      Sil
  6. Zaten ne varsa şu eczanelerdeki kozmetik ürünlerde var. Harika ürünler çıkabiliyor aralarında. Takip etmek lazım. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. cok faydalı canım sagol :) ben de bloğuma bekliyorum seni :)

    YanıtlaSil