Kolay Poğaça Tarifi



Malzemeler :

1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
Bir tutam tuz
1 paket kabartma tozu
1 yumurtanın beyazı
Alabildiğince un.

İç Malzemesi İçin :

Peynir,maydonoz veya haşlanmış patetes,Kırmızı pul biber veya karabiber

Yapılışı :

Bir kabın içerisine yoğurdu, tuzu, sıvı yağı ve yumurta akını koyup karıştıralım.
Üzerine unu ve kabartma tozunu ekleyip, kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuralım.
Başka bir kabın içerisine peynirli veya patatesli iç harcımızı hazırlayalım.
Hamurumuzdan avuç içi kadar parçalar koparıp, içerisine harcımızdan koyalım.
Poğaça şekli verdikten sonra yağlanmış tepsiye dizip, poğaçaların üzerine yumurtanın sarısını sürelim.

Önceden ısıtılmış 170° fırında üzeri pembeleşene kadar pişirelim.

Not: Üzerine susam ya da çörek otu koyabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Merhaba çok güzel bir tarif ellerinize sağlık bloğunuzu takibe aldım bende beklerim bloğuma sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) hosgeldiniz ben blogunuzu takip ediyorum :)

      Sil
  2. Çok lezzetli görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Takibe aldım bloğunu. Sevgiyle kal. ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Takibe aldım bloğunu. Sevgiyle kal. ;)

    YanıtlaSil